středa 27. března 2013

Velikonoční cukroví

Pája při svém hledání velikonoční výzdoby kromě beránků narazil (samozřejmě, že ve výšce „kam oko nedohlédne“) i na úžasný vykrajovací stroječek, který jsme si pořídili před lety s Venouškem ještě na výstavě EX Plzeň.



Byl krásný a Vašík se moc těšil, jak mi bude při vánočním pečení pomáhat. Brzy jsme oba zjistili, že vykrajovat se s ním ale nedá. Těsto buď zůstalo nedokrojené na válu nebo a to byl častější a horší případ ve vykrajovacích mističkách. Když jsme se pak pokoušeli o vyšťourávání, ten úžasný tvar se znehodnotil. Proto byl stroječek uložen skoro u stropu mezi důležité věci, které by se někdy mohly hodit. Když ho Pája našel, těšil se stejně jako Vašík před lety. Nemohla jsem překazit jeho nadšení a zadělala jsem linecké.




Věděla jsem, co bude následovat a tak jsem navrhla, že bychom mohli k pečení romanticky popíjet víno (k vánočnímu to bývá cola s rumem). Brzy Pája zjistil to, co mi před lety, ale díky upíjení vína, nás nic nerozhodilo a protože jsme cestou cestou z práce koupili formičky kuřátka, beránka, zajíčka a vajíček, udělali jsme si moc hezký podvečer.



… teď už jen slepit a nazdobit

3 komentáře:

  1. šikulky! ještě, že jsem stihla přečíst - musím najít jarní vykrajovátka a přibalt na hory! fičím pro ně!

    OdpovědětVymazat
  2. Nekoupili jsme tu ptákovinu náhodou na chodských slavnostech v Domažlicích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ať je to odkudkoli - ptákovina je to dobrá! už na pohled :D

      Vymazat