čtvrtek 7. března 2013

Šťastný den

     Vzala jsem si dovolenou - nerada, ale ohlásila se paní z úřadu na kontrolu mé neschopnosti a rozhodnutí o průkazu ZTP. Asi mi ho odeberou, tak proč tomu říkat šťastný den?
FIMO hmota
     Paní listonoška přinesla doporučený dopis (nebudu muset na poštu) a taky přinesla balíček FIMO hmoty, co jsem si objednala na Slevomatu. Nevím sice co budu vyrábět ani jak, ale vypadá krásně. No, a pak přijel pan pošťák a přivezl objednanou přízi, na kterou jsem se už strááášně těšila. Od té doby, co jsem si zlomila nohu a nemůžu nikde poletovat, jsem se spojila s kamarádkou Pavlínkou a snažím se jí napodobovat v ručních pracech. Určitě jí nikdy nedoženu, ale nevadí. Moc se mi to zalíbilo. Trošku se bojím, že až nebudu mít sádru, začnou práce na zahradě a už nebudu stíhat. Ale nevadí, teď mi září očička a v hlavě si mi honí jen, jestli mám začít dečkou, kytičkou, prostíráním nebo polštářem.
    A protože to už nemůžu vydržet, jdu na to.




1 komentář:

  1. jak to dopadlo? dečka, kytička, prostírání nebo polštář ... ;)

    OdpovědětVymazat