čtvrtek 14. března 2013

Maškarní


Moji spolupracovníci usoudili, že už jsem dost zdravá a je tedy na čase uskutečnit další maškarní. Nadšení a podporu projevila i paní ředitelka, mně se rozsvítily očička a dala jsem se do organizace. Zařídit kapelu, moderátory, opatřit sál, termín, vymyslet tombolu, nakoupit odměny za masky, zajistit kulturní vložky, pozvánky, vstupenky, označení stolů, šatnu, výzdobu sálu, masku…………….



………………… a zlomila jsem si nohu


Tak a je po plese!
Jenže všichni, i já, jsme byli tak natěšení, že to nešlo odvolat.

Dokázala jsem to – obývák se zaplnil tombolou, já seděla a balila dárečky, dávala mašličky, čísla. Všichni musí vyhrát a tak jsem nashromáždila 250 odměn. Všechny masky taky musí vyhrát – další odměny. 
V čem to ponesou domů? Sehnat zásobu igelitových tašek.


A už je tady den D – 23. února 2013.

Připravit sál – rozvěsit daňová přiznání, označit, kde bude kdo sedět – a sakra – možná se sem nevejdeme, nazdobit stůl s tombolou – zajistit, kdo jí bude rozdávat.



A už začínají přicházet první masky – úžasné, mnohé vůbec nepoznávám. 
Tý bláho, tak krásné masky, mám dostatek odměn?

V šatně máma, u vchodu "moje holky" kontrolují vstupenky, prodávají tombolu a dekorují hosty speciálně vyrobenou plackou.

První problém (naštěstí zůstal i poslední) – kontrolní oddělení se nevejde ke stolu – nakonec se natěsnali.


Přišla paní ředitelka a to byl ten pravý čas zahájit. Vyměnily jsme si kytky, poděkovaly, přívítaly hosty a už nastoupil Vejvoďák, Jonášek a SEMTEX.




 A protože mám problém vyškrábat se na jeviště, rozdala jsem instrukce moderátorům.

A pak už bylo všechno naprosto úžasné, všichni se bavili a já byla spokojená. 
s mámou, Danuškou a Ivčou (moje nejmilejší spolužačky ze střední školy)
sedláci
Pájova Terezka s Broňou

Pájík
1. místo - šunkové prase



Napoleon


sestřičky


moji přátelé a skoro příbuzní

Pája a jeho dcery


a je po plese
Už teď sbírám věci do tomboly na příští ples.
Snad to nebude trvat zas 5 let.

.... spousta dalších fotek od mojí sestry Káji






1 komentář:

  1. tééda - ty seš akční - tebe si musím uchovat na stáří :)) - klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat