pondělí 18. března 2013

Dovolená


Ve čtvrtek a v pátek jsme si vzali s Pájou dovolenou.

Jen tak, že nám bude doma dobře. Uvaříme si něco dobrého a ke kávičce, že by si přál bábovku (nerada jí dělám, vždycky mám strach, že se nevyklopí, což se i často stává). Abych nepoužila svůj oblíbený recept velmi rychlé a velmi jednoduché bábovky, ke které se však musí pít čaj, aby se člověk neudusil, vygooglovala jsem zajímavý recept s tvarohem. Než jsem stačila těsto připravit, Pája při hledání zazimované velikonoční výzdoby, našel i formy na beránky, které jsem zdědila po mamince - ještě nikdy jsem je nedělala a byla jsem rozhodnutá, že to tak i zůstane  – právě proto byly umístěné v takové výšce, aby oko nedohlédlo.
Ale dohlédlo.
A tak, pod záminkou tréninku na velikonoce, mě donutil vymazat formy a upéct beránky. Kupodivu se krásně vyklopily, jen jsem zapomněla, že maminka kromě dvou beránků vždycky pekla i minibábovku a tak trochu těsta přeteklo. Nemohli jsme se dočkat až vychladnou. 
Jsou výborní – chutnají skoro jako moje oblíbená čokoláda Margot. 


Už se těším až je upeču na velikonoce.


A protože došlo k odzimování výzdoby  a také jsem si při výletu do Globusu nakoupila barevná vajíčka a další jsem uháčkovala, dali jsme se do výzdoby.



tím ještě vylepším věnec na dveřích
Pája ozdobil stromeček venku, já květináč v okně a společně jsme vytvořili věnec na dveře.



 




A když se setmělo, pozval mě, abych se podívala na překvapení, které nachystal.
solární světýlka jsou moje slabost
tady jsem ochotná překonat svou lakotu

A takovouhle výzdobu připravil Pájík doma.



1 komentář:

  1. hmm. tak to jsem teda pozadu. sice to bylo v plánu, ale tech x cm snehu mne dost odradilo ;)

    OdpovědětVymazat