středa 5. února 2014

Nudlování


Můj tatínek měl rád všemožná užitečná, méně užitečná i úplně neužitečná udělátka a tak máme doma skoro všechno. 
Ale tohle nám ještě scházelo (vypadá to, že jsem celá tatínek).
Našla jsem hned několik důvodů, proč to tak nutně potřebuju:
1) bylo to v akci
2) chci vyrábět z FIMO hmoty

 3) Pája miluje flíčky 
Nemohla jsem se dočkat vyzkoušení. 

Polohrubá mouka, vajíčko a voda - vyrobit těsto je legrace a pak už lisování a to je radost.

Proschnout... 

... a flíčky jsou hotové.


Zkoušela jsem vylisovat nudle - jsou tam nástavce na široké i tenké, ale to jsem nedokázala. Mokré těsto se lepilo a uschlé lámalo. Tak jsem nudličky nakrájela ručně - babička mi slíbila, že mi ukáže, jak se mají krájet, aby byly správně tenké. Ale já jsem spokojená i s těma širšíma.



4 komentáře:

  1. Taky jsem o tom nudlovači přemýšlela kvůli Fimo hmotě .... ale hrála jsem si s ní v životě jen párkrát tak si říkám to nemá cenu .... no a teď přemýšlím že ho koupím kvůli nudlím, jsou dražší a dražší:-)))
    Nudličky vypadají parádně, mám radši širší do polévky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi hodná. A Míšovi se práce s lisem určitě bude moc líbit.

      Vymazat
  2. ty už vážně roupama nevíš, co dělat :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, jo, snažím se Tě dohnat a někdy předehnat. Ale to se mi stejně nepodaří.

    OdpovědětVymazat