úterý 18. února 2014

Glazování

Dnes pokračovala příprava na aktivní stáří. Těšila jsem se  na mé vypečené výrobky. Vybíraly jsme barvy a mně pořád nešlo na rozum, proč je na skleničce napsaná hnědá a když jí namaluju na výrobek - vypadá růžově. Nakonec jsem přestala rozlišovat mezi hnědou, srnčí hnědou, červenou, cihlovou, oranžovou, růžovou a tak si počkám, jak to celé dopadne. Stejně mám ráda překvapení.






 To nevyráběly děti v mateřské škole. To jsem dokázala já.
 Zahrádka se ulomila i ouško u hrníčku, ale to nevadí.


 Vánoční hyacint se klube před očima.
 Dělá mi obrovskou radost.

3 komentáře:

  1. krásný!
    já myslela, že výtvor byl i ten obal nakvětináč, co v něm nedávno skončila nějaké živá kytka ....

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, to byl výtvor, ale koupenej za 300 od nějaké paní z Brna.

    OdpovědětVymazat