sobota 8. února 2014

Návrat s překvapením

Tři dny jsem se zas školila. Tentokrát se probíral nový občanský zákoník - mladý, milý, hezký, chytrý právník, šikovný rétor, skvělý lektor - co víc si přát. Uteklo to jako voda.
A doma překvapení.
 

Hned jsem si vzpomněla na Ajku a taťku dřevorubce.



V kaslíku čekalo další překvapení. 


Pájík přišel z práce a hned si šel hrát na taťku dřevorubce. 
Zapózoval a pak mě vyhnal, abych mu nemohla radit.
Škoda, že soused nemá dřevo - třeba by mu to tak nečoudilo.

4 komentáře:

  1. Hani ty jsi samé překvapení:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Udělátka třeba na označení při háčkování nebo pletení nebo třeba ....
    ... vlastně ani nevím, ale nejsou hezký, takový barevný....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si to myslela, ale bylo mi divný proč tolik ... pak jsem je na ebay našla :))

      Vymazat