pondělí 24. února 2014

Kytičkový víkend

Probudilo mě sluníčko.
Nádhera!
Posnídali jsme pro velký úspěch opět upečený tvarohovopovidlomakový koláč,
pověsila jsem prádlo,
vzala foťák a šla jsem se kochat na zahrádku.


I Pájík si užíval sluníčko
 a hrál si s polínkama a sekyrkou.


  Vánoční hyacint mi dělá čím dál větší radost.

Aby nebylo kytiček málo, nějaké jsem večer vyráběla.

 Chvíli jsem si myslela, že kočička konečně pochopila, proč tady neustále stojí ten košík, ale asi do něj vlezla omylem. Dlouho tam nevydržela.
Dneska přišla zásilka z VLNAPu.
Můžu začít realizovat můj nový nápad.


8 komentářů:

  1. Koukám pilný víkend jsi měla! Na zahradě jaro, doma háčkované jaro.... co víc si přát:-))

    OdpovědětVymazat
  2. tý jo! koláč je čím dál tím dokonalejší! vlastní sněženky (jsou -li to sněženky )závidím... Háčkované kytičky más krásný - ta velká je bomba. A nový projekt... nenaznačíš....? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kabát - barvičky jsou pečlivě vybírané k těm barevným kozačkám. Inspirovala jsem se na FLERu u uživatelky IngK - podívej se tam, je to nádhera, co dělá. Jen ceny kolem 10 až 15 tisíc jsou strašný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo! to je projekt - klobouk dolů! se teším na reportáž - já bych moc chtěla zkusit svetr, ale já potřebuju návod ;(
      znám - taky okukuju - ona to i za ty ceny prodává ....

      Vymazat
  4. krásný kytičkový víkend.. k tomu talovíny, sněženky, ........ no paráda

    OdpovědětVymazat
  5. Taloviny - já jim říkala žluté kytičky, nikdy jsem nevěděla, jak se jmenují.

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne kvetinky! Aka je ta Exclusive z Vlnapu? Este som ju nemala :)

    OdpovědětVymazat