úterý 17. září 2013

Úterý v Praze

Poslední putování po Praze s Ploduskou se mi tak zalíbilo, že jsem nevydržela, požádala svého zaměstnavatele o dovolenou a vyrazila.
Setkání bylo naplánované ráno kolem půl deváté na I.P.Pavlova.


Já čekala u McDonalda, zatímco Pavlínka v kavárně naproti.

Vůbec nám to nezkazilo náladu. Naopak. Byl to pěkný začátek a tu kávu jsme si nakonec užily přece jen společně.


Honem do Pavlínky oblíbeného obchůdku, o kterém jsem vůbec nevěděla, že existuje. 
Ještě bylo zavřeno, ale dočkaly jsme se. 
A náležitě jsme si užívaly. 
Zaplnily jsme obě zkoušecí kabinky a dělaly před sebou módní přehlídky.

Naší pohodu občas rušil mobilní telefon.
















Kromě tohoto úžasného obchůdku jsme ještě objevily outletový obchod DESIGUAL - mám dárek pro synka k svátku Václavů nebo třeba GATE.
Tramvají směrem k Václaváku.
Vystoupily jsme u GFŘ a já netušila, kolik je kolem "úžasných" obchůdků.

 Připadala jsem si v tomto outfitu naprosto úžasně, ten smutný výraz způsobila cenovka.

I čepice je nádherná...
a co rukavice...
Tento souboj jsem prohrála.

Konečně jsme došly na Václavák - Pavlínka tvrdila, že do KORUNY jsme vždycky chodily na jídlo (já vím, pamatuji dětství s rodiči - jahodový koktejl), ale DESIGUAL je DESIGUAL.

 Co OK - odpolední kávička?
I tu jsme stihly.
Pavlínku jsem vyprovodila na metro MUZEUM a najednou mně bylo smutno.
Pročpak jsme prošvihly těch 20 let???










2 komentáře:

  1. Koukám, vážně jste si užívali:-))
    Prima nakupovací reportáž:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. to už nedoženem! leda že bys na důchod přesídlila do P. :))

    OdpovědětVymazat