neděle 15. září 2013

Aktivní víkend







Po aktivním a velmi příjemném týdnu (v pondělí a ve čtvrtek v Praze) přišel i aktivní víkend.




                       Pájík přeházel kompost
vyčistil kamna
 a já pekla a vařila a strašně mi to bavilo.
Měla jsem i pomocnice - babičku a Adélku
Babička připravila houby na sušení a s Adélinkou jsme vyráběly hubník.
Další chod byla houbová omáčka s knedlíkem, bramboračka a ještě jsem zkusila polévku z dýně hokaido podle Plodušky.
Potvrzuji, že je úžasná.
Vrcholem mého kuchařského umění byla bábovka od Ajky.

 Dokonce se mi podařila i vyklopit a je skutečně jednoduchá a výborná. Ajko, moc děkuju za inspiraci.
Večer jsem si zatopila,
otevřeli jsme si šampíčko a háčkovala jsem africké kytičky.
V neděli ráno se přišla babička rovnou z kostela, moc jí to slušelo.
 Dali jsme si ranní kávičku 


  a zas šup k plotně, protože jsem pozvala na oběd skoro všechny naše děti.
Adélinka mi pomohla s nádobím.
Ještě připravit jablíčka do moštárny
 a protože se všechno snědlo, tak rychle masíčko a uvařit večeři pro Páju než přijde z moštárny.
No a je tu večer.
Sakra, nestihla jsem uklidit.

9 komentářů:

  1. opravdu "busy" víkend!
    kdes přišla k Adelce???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélce říkám adoptivní vnučka - je moc miloučká. Kdysi jsem hlídala trojčata a tohle je holčička jedné z těch trojčat.

      Vymazat
  2. prosím si návod na hubník .... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to normální nádivka, ale místo masa jsou houby. 10 rohlíků, 10 vajec, rohlíky jsem namočila ve vývaru (z masoxu), koření - no nádivka. Stačí? Nebo upřesním zítra (mimochodem už se strašně těším).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Měla jsem radost, jakou měla ona radost, že se sama sobě líbí. Už dlouho nebyla takhle spokojená.

      Vymazat
  4. Hani jste všichni pilné včeličky, tolik jste toho stihli.... Babičce a Adélce to sluší:-)) Manža taky o víkendu čistil krb, ale ještě jsme netopili. Bábovka v tvém podání vypadá úžasně!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Ajko, příště zkusím maliny - to bude určitě ještě lepší. Teď jsem použila bělomasé broskve. Měla jsem doma samé pochvaly. Ještě jednou děkuju za námět.

    OdpovědětVymazat