úterý 7. května 2013

Tulipány

Na podzim jsem byla na cyklodovolené. 
Krušné hory! 
Hrůza!


Nejsem zrovna sportovní typ a když jsem viděla terén zkopcedokopce, strašně jsem si přála, aby hodně pršelo. Naštěstí mé přání bylo vyslyšeno a byla jsem tedy donucena absolvovat jen jednu cyklotůru.


Nezklamala jsem.
Do kopce jsem tlačila a z kopce jsem opatrně šla vedle kola a přibrzďovala. 
Myslím, že už mi nikdy do cykloparty nevezmou!?!

Kromě toho kola ale byla celá dovolená naprosto úžasná!
Večery u karet, svíček, vína, piva, rumu, pinčesu.

Výlet autem na bobovou dráhu (příjemný sport - z kopce to jede samo a do kopce to člověka samo táhne, aniž by musel pohnout zadkem).

A výlet, samozřejmě autem, do německých obchůdků. 
A právě tam jsem si koupila tyhle úžasné tulipány, které mi teď dělají radost na zahrádce.




Ve čtvrtek jedu do Holandska.
Když pominu to, že je to poznávací zájezd a zatím stále chodím o dvou berlích, strašně se těším,
jaký tulipánový úlovek si přivezu.

2 komentáře: