středa 15. května 2013

FIMO výroba

Jestli tohle čte můj chlapeček, kterému jsem odmalička, chudákovi, říkala, že je nešikovný, tak se mu velmi omlouvám. Je sice nešikovný, ale už vím, že po mně.

Moc jsem se těšila na kurz výroby šperků z FIMO hmoty. Vzala jsem s sebou i babičku a nemohla se dočkat, co všechno si vyrobíme.
Náušnice? Přívěsek? Náramek? Závěs?
Protože jsem váha, řádně váhavá, nevěděla jsem to ještě ani v době, když už jsem "něco" vyráběla.
Najednou jsem měla před očima základní školu a hodiny výtvarné výchovy. Hrůza!
Jak já se ráda učila matiku, ruštinu i češtinu, ale ta mizerná výtvarka mi kazila vysvědčení už ve třetí třídě.




Závistivě jsem okukovala výrobky ostatních:










Zpanikařila jsem, ale to mému "umu" moc nepomohlo. Od maminky jsem okoukala alespoň kuličky.



Nakonec jsem se našla ve výrobě knoflíků - ty budou nádherné na nějakých pletených nebo háčkovaných "důležitostech".




 I přes mé neumění to bylo velmi příjemně strávené odpoledne a moc se těším na další kurz.









3 komentáře: