neděle 12. ledna 2014

Neděle

I dnes jsem si přivstala - nemohla jsem se dočkat, až budu vařit hovězí líčka, tak jak jsem si to včera nastudovala na internetu.

Opekla jsem očištěné masíčko,


opečené masíčko dala stranou a opekla kořenovou zeleninu a cibuli.














Do opečené zeleniny 
jsem přidala masíčko,
podlila dostatečným
množstvím červeného
vína a dusila.

Za hodinu jsem zjistila,
že je masíčko velmi, ale
velmi tvrdé. Přendala jsem do papiňáku a
poobědvali jsme guláš
od včera.




Venku svítilo sluníčko a tak jsem se rozhodla spálit hromadu větví z prořezaných stromů.


Krásně to hořelo, přikládala jsem, naštípala spoustu třísek, pokochala se zahradou a úplně zapomněla na papiňák.
Líčka se v té mrkvi definitivně ztratila a na dně papiňáku zůstala centimetrová černá vrstva. Fotku jsem radši nepořídila.






Během mé hry na paliče, Pájík vysířil sklep.












Abych nezapomněla. 
Včera jsem upletla pokus z rozstříhaného prostěradla. 
Zatím jsem ještě nevymyslela využití, ale určitě se k něčemu bude hodit
Třeba jako polštářek 
na židličku.
Nebo jako kobereček.






Nebo kobereček před Mourinčin domeček, do kterého nechodí.


Líčka nejsou a tak jsem Pájíkovi k večeři chystala mé domácí rohlíčky, salámek, zeleninku a sýr. 
Při loupání sýra na mě zaútočil nůž. 
Ale už to mám sešité!

4 komentáře:

  1. Ale tos mohla klidně tu černou vrstvu vyfotit..... no já pálit v neděli na zahradě, tak mě sousedi vypískej a jeden by si hned v pondělí běžel stěžovat na úřad s pečlivě připravenou fotodokumentací .... to jako opravdu:-)
    Týý jo, útočný nůž, to bys měla reklamovat:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. líčka si nic jiného nezaslouží a zrovna tak mišelínoví kuchaři, co zveřejňují recepty, ale zapomínají podotknout, že nemužeš nakupovat v běžném obchodě a i tak x% vyřezat, aby to bylo , tak jak má....
    já dle návodu konfitovala 4 hodiny a nedala se ani vrazit vidlička, v rozrušení jsem zapoměla vypnout troubu a vzpoměla si na ně za další tři hodiny - to už byla aspoň poživatelná ...

    hodně ses řízla? no asi jo, když to skončilo stehy... tak ať je to brzo v pořádku!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden steh - nová zkušenost, ještě mi nic zaživa nesešívali. A snad mám pro letošní leden vybráno. Vloni to byla zlomená noha.
    Ale nemůžu háčkovat. Ach jo!

    OdpovědětVymazat