neděle 2. června 2013

Uražený mercedes

Ukradli mi mou milovanou FABII. Mé první auto, které jsem si koupila nové. Moje miminko, ve kterém se nesmělo kouřit, jíst, pít a přemýšlela jsem i o vyzouvání. A jednoho rána zbylo jen smutné místo.

Protože jsme v té době přestavovali dům, připravovali stěhování, koupili jsme si starší Mercedes Vaneo. Moc hezký, krásně se do něj nastupuje, ještě lépe vystupuje, uveze i nemožné. Jen se nesmí nic rozbít. Každá opravička znamená deset tisíc a víc. Teď například se při rozjetí rozsvítí světlo uvnitř auta, což Pája opravil vyndáním žárovek. A také zlostně křičí (ne Pája, ale auto), že už by chtěl do servisu na prohlídku.
Rozhodla jsem se, že půjde z domu a koupím si cokoliv, ale hlavně nové, se zárukou, voňavé, nikým cizím neojeté. 
Cestou na páteční nákup jsme natankovali plnou nádrž a stavěli jsme se v prodejně Škoda auto, podívat se na nějakou škodovku. Bylo právě šest hodin, už zavřeno, a tak jsme okoukli všechna auta vystavená před salónem a vrátili se k našemu Mercedesu. Nastartovala jsem a ... prd. 
Nechytnul. 

Co teď? 

Měla jsem několik řešení. 
Vzít tašky s nákupem a jít na tramvaj - to se Pájovi moc nelíbilo, protože jsme měli jet večer vyzvednout Pájovu mami ze srazu spolužáků. 
Dobrá, zkusili jsme další řešení a zavolali na asistenční službu. Přijela odtahovka. Pan odtahovák se smál, že poprvé v životě tlačí mercedes a divil se, co jsme dělali u prodejny škodovek. Když jsme mu řekli o našem nápadu, vyměnit mercedes za škodovku, dostal skoro infarkt, co to je za pitomost a že se vůbec nediví, že to auto nechytlo, protože se prostě naštvalo. Zkusil nastartovat a zase prd. Podezíral nás, že jsme natankovali benzín místo nafty, protože mercedes je mercedes a jeho motor je naprosto úžasný, spolehlivý a nezničitelný. Naložil auto, my jsme nastoupili do kabiny a jeli dva a půl kilometru domů. Jo, jo, nenápadně se vlnily záclony našich sousedů a myslím, že jsme jim způsobili alespoň trochu radosti. 
Při sundavání auta zkusil pán ještě jednou nastartovat, a co to? Úplně normálně chytlo.
No, a večer jsme nastoupili, nastartovali a jeli pro babičku.





Co tomu autu bylo, nevím, třeba bylo vážně jen uražené. Doufám, že zítra ráno dojedu do práce.

1 komentář:

  1. osobně věřím odborníkovi :) hezky se omluv a na škodovku zapomeň!

    OdpovědětVymazat