neděle 9. června 2013

Bábovka na víkend

Při prohlížení blogu U Ajky  jsem se zakoukala do bábovky od Věrky a slíbila jsem Pájovi, že mu jí upeču. Bohužel jsem slíbila dříve než jsem zkontrolovala domácí suroviny. Že bábovka nebude, protože není polohrubá mouka, mi neprošlo a tak jsem smíchala hrubou s hladkou, další suroviny už jsem měla, našlehala těsto a dala péct.
Je pravda, že se mi občas stane, že bábovka nejde vyklopit, ale takhle jsem to ještě nikdy nedokázala.



Ani neláteřil, naopak mi poradil, že si jí naservírujeme jako trhanec přelitý vanilkovou omáčkou.

A pro radost jsem si koupila dnes lilie

a taky cannu, i  když jich mám zasazených několik, ale všechny červené a navíc mi ještě nikdy nevykvetla ani jedna
a taky gazánie, ale ty vyfotím až bude svítit sluníčko, teď vypadají smutně.

6 komentářů:

  1. znám :)) mně se osvědčilo jedině hodně opravdového másla a hrubá mouka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jo a gazánie (tu jsem okopčila od tebe už loni) ... myslela jsem , že stačí sluníčko, ale furt je zavřená - to mám ještě zpívat nebo tak něco?

    OdpovědětVymazat
  3. Ona chce sluníčko, a to ještě letos pořádně nesvítilo. Vydrž, teď už snad bude. Já je mám taky furt zavřené. A k tomu zpívání zkus i pohnojit třeba krystalonem.

    OdpovědětVymazat