neděle 21. dubna 2013

Krásný nedělní den

Včera jsem si užívala synka a dnes sluníčkového počasí.
Nevydržela jsem a vyplela trošku plevele, i když moje klečící až ležící pozice byla komická i pro sousedy.
Jak já bych už si přála, abych mohla normálně chodit, a nemusela furt Páju otravovat, aby mi donesl to a odnesl to, podal tohle. Hrůza!
Ale má ten kluk hodně trpělivosti a přestože si stanovil sám dostatek úkolů, vydržel i moje prosbičky.

Ranunculus asiaticus (Pryskyřník asijský)  




No, není to nádhera!!!

Do téhle kytičky jsem se zamilovala.
Naštěstí neměli víc barev, jinak bych potřebovala všechny.





Ačkoliv jsem několikrát řekla: "už nikdy", vysela jsem semínka gazánie, černooké Zuzany a slaměnek.











                              A Pájík mi nainstaloval poličku z IKEA.
                                      Já mám tak strašnou radost.
 

K večeři jsem připravila ragú z kolouška. A k ragú patří samozřejmě červené víno.


Pájík to ještě vylepšil dvanáctičkou.
Meruňka rozkvetla dnes před očima.

 

Večer se naše nová kytičková polička rozsvítila

Každý má nějakou úchylku, já solární světýlka. 
Náš domeček je známý široko daleko a všichni pejskaři chodí za tmy venčit k našemu plotu.

Tak takhle spokojeně si tady žijeme!!!

2 komentáře:

  1. Pááni... solární úchylku vážně nemám, ale tahle je moc pěkná:-))) Polička je taky supr a truhlíky pěkně kvetou .... to u nás nic moc ... to děti dnes jen kroutily hlavama, když jsem běhala po zahradě a fotila jak mi nic nekvete:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. polička je perfektní - taky chci!;) světýlka geniální!

    OdpovědětVymazat