sobota 20. dubna 2013

Moje první knedlíky

Na víkend přijede Vašík  -  a to je pro mě vážně svátek.
Co uvařit dobrého?
Vyřešit mi to pomohla Álenka a přinesla mi dva balíčky masíčka z divočiny.
Progooglovala jsem všechny myslivecké recepty a zjistila, že svíčková je svíčková.
Naložila jsem masíčko a zeleninu (v pátek) a zjistila, že knedlík jsem nekoupila a babička je v Mariánkách, tak mi ho taky neudělá.
Už jsem asi velká holka a zkusím ho udělat. Ještě, že je ten googl.
Už to mám, no uznejte: "Houskové knedlíky, co se zaručeně povedou" - tomu se nedá odolat.


V misce jsem udělala kašičku z cukru a kvasnic

a přidala teplé (ne horké - psali) mléko:                                                          






Misku jsem dala ke kamnům a za chvilku byla plná kvásku.







Do mísy jsem dala půl kila hrubé mouky, jedno vajíčko, osolila, přidala kvásek, mléko (přiměřeně) a propracovala. Ne moc, je to dřina a podle hesla, že se zaručeně povedou, jsem to moc nepřeháněla.










 Přidala jsem kostičky ze 2 housek a znovu propracovala. Bolela mi ručička a tak chvilku propracovával i Venda.













Pak už jsem vyrobila  dvě šišky a nechala je              
půl hodinky kynout.







Začala jsem věřit názvu....

... a teď masíčko z kolouška...

a konečný výsledek s omáčkou, brusinkama a šlehačkou


Po obědě Vašík odjel.
Ach jo, snad zas někdy přijede.


1 komentář: