úterý 15. prosince 2015

Účetnictví

I v tomto předvánočním čase je potřeba se vzdělávat. Tentokrát v Luhačovicích a s tématem účetnictví. Někomu se můžou ježit vlasy už při samotném slově účetnictví. Asi jsem divná, ale já jsem se přihlásila dobrovolně a moc jsem se těšila. První radost mi přineslo, že paní lektorka pochází ze stejné fakulty a stejné koleje. Zavzpomínaly jsme na společné sprchy ve sklepě, kdy frontu polonahých lidí s ručníkem a mýdlem v ruce odděloval od těch úplně nahých sprchujících se jen kousek igelitu. Další radost byla, že všechno co nám paní lektorka říká, vím. Při řešení příkladů jsem si vybavila příklady, které jsem po večerech připravovala pro mé studenty během působení na soukromé obchodní akademii.  
Ještě zítra a jedeme domů. 

1 komentář:

  1. :)) a to cestování z bůhvíkolikátého patra dolů a zpátky... To se občas i zabloudilo ...
    Jo a tvoji lásku k účetnictví jsem nikdy nechápala a už asi nepochopím :))

    OdpovědětVymazat