úterý 22. prosince 2015

Pod pokličkou

Včera zas láteřila paní angličtinářka, že se vůbec neučím. No, neučím. Jak taky, když jsem momentálně zamilovaná do sutaškování a každou volnou chvilku šiju šnůrky s korálkama.
Dostala jsem tedy za úkol, abych ostatním schoolmates vysvětlila, co to sutaškování je.
Ke svému mizernému anglickému výkladu jsem připojila i fotografie a tak pustím pod pokličku i vás.





Tuto techniku velmi dokonale ovládají rusky a jejich výrobky vypadají podstatně jinak než moje.
Nevadí. Mám stále co pilovat. Ostatně od zítra mám dovolenou až do 4. ledna a to je spousta času na zdokonalování se.

Škoda jen, že letos jsem nestihla koupit vánoční dárky.


2 komentáře:

  1. :)
    Dárky neva ...
    Výtvory jsou moc hezké a co s nima dál? Jsou to brože nebo náhrdelníky nebo dekorace? Jsem zvědavááá ;)

    OdpovědětVymazat