čtvrtek 3. prosince 2015

Meditování

Jednou z nejpříjemnějších součástí mého zaměstnání je školení. Školení bývají různá a na různých místech. Někdy jsou příjemná proto, že se člověk dozví nové informace, někdy proto, že se konají na krásném místě, někdy proto, že jsou nudná a nezáživná a v tom případě si stihne přečíst knížku, na kterou doma nemá čas. Tak jako tak jsou spojená s popíjením kávy, vína, šampaňského, panáčků... a tlacháním o pracovních i nepracovních důležitostech. Školení jsou zaměřená na vzdělávání i na rozvíjení osobnosti.

V tomto adventním období se mi poštěstilo zúčastnit se školení s názvem Řízení pracovních kolektivů. Po pročtení si učebních osnov jsem si s sebou vzala knihu a těšila se, že si počtu. Poté co jsem zjistila jméno lektora, jsem pochopila, že na knihu nebude čas. Výuka začala testem s názvem EGOGRAM (Struktura vaší osobnosti) a  ukázalo se jaké je naše EGO - jak jsme ovlivněni výchovou, jaké máme dospělé ego. Pak následoval test analyzující naší pracovní motivaci a pak meditování na žíněnkách v tělocvičně při meditační hudbě a klidném hlubokém hlasu pana lektora. 

Zabývali jsme se i hledáním osobní síly. Musím říct, že tímto tématem se v posledních dnech zabývám hodně. A tak jsem si dokonce poznamenala i pár bodů z anamnézy osobnosti. Tady jsou:
1. Postavit se pevně nohama na zem.
2. Pročistit vztahy od narození až po současnost.
3. Otevřít prostor k původní rodině.
4. Hledat příčiny problémů ve vztazích z dětství.

Možná jsem trochu předběhla dobu, ale rozhodla jsem se "pročistit" asi před měsícem. Dlouho jsem o tom přemýšlela, radila se a rozhodovala. Teď to období probíhá. Držte nám palečky!

1 komentář: