středa 31. prosince 2014

Noví členové domácnosti

Brzy mi bude pade a naznala jsem, že už jsem dost velká holka na to, abych si konečně pořídila svojí první myčku nádobí. A aby mi nepostihla lakota, konala jsem rychle. 
Je úžasná. Nikdy jsem nevěřila, že myčka nádobí skutečně umyje. Umyje, vyleští, usuší. Nádhera! Asi jsem se do ní zamilovala.

Ani s dalším členem domácnosti jsem se nerozmýšlela dlouho. V pátek jsem se rozhodla, že by mohl třeba pomoci, v neděli objednala a v pondělí byl doma.

Odvlhčovač. Během dne odvlhčil v naší ložnici čtyři litry vody. 

A o třetím pomocníkovi jsem nikdy ani nepřemýšlela a tak jsem sama sebe překvapila svým rychlým rozhodnutím.

O pečení chleba ani nešlo, ale o zadělávání těsta. Hned jsem vyzkoušela.

Funguje - prohněte, vykyne. Pak jen vyndám, umotám a upeču. Nádhera.

A v IKEA jsem si udělala další radost - samozřejmě ve slevě.


Ach jo, měli i v červené barvě. Nedokázala jsem si vybrat.


Vyrobila jsem chlebíčky. 

Upekla silvestrovské dobroty.
Usmažila řízky - i na zítra.

 

Nalila jsem si šampíčko a už chci jen lenošit a háčkovat.



Přeju všem do nového roku hlavně zdraví,
ale samozřejmě také hodně kreativity, nápadů a štěstí!







5 komentářů:

  1. Paráda! Jedno lepší rozhodnutí než druhé 1*
    a spousta témat, která musíme probrat - třeba ten odvhlčovač.... jo a taky jak se obouvají za velikou louží ;)
    a konečně vím, od koho mám tu lžičku v hrdle bublinek :o)

    Tak je tvůj další rok aspoň tak úspěšný jako tenhle končící!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi zlatíčko, těším se na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nový rok i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Odvlhčovač je součástí i naší rodiny. Zapínáme ho jenom v koupelně po koupání, protože od tamtud se pak vlhko dostávalo do celého bytu. Zásobník vylévám každý druhý den, takže té vody ze vzduchu vytáhne opravdu hodně. Objednala jsem ho ze Vzdušínu a teď čeká ve skříni, až bude zase zima a přijde znovu jeho čas :-) .

    OdpovědětVymazat