čtvrtek 25. prosince 2014

Vánoce


Jako malá jsem se těšila na Ježíška. Teď se těším na Boží hod. Dobře si vzpomínám, že se u nás doma oslavoval nicneděláním. Rozhodla jsem se tento zvyk dodržovat.


Před vánoci  bylo nutné vyčerpat dovolenou a tak jsem se donutila i k přebrání dokladů. Rozdělala jsem venku oheň a nepotřebné - tedy doufám, že už nepotřebné, upálila.
 

Stačila jsem i upéct oblíbené trubičky z medového těsta. 



Vánočku jsem lehce připálila,
 ale i tak chutnala.















Na čočku přišly děti. 
Před několika lety jsme udělali takovou tradici - sejdeme se na oběd,  dáme si čočku, šampíčko a kafíčko a pak jdeme do kostela pro světlo z Betléma. 






Pájík prostřel stůl. Já usmažila ryby a Vašík šel pro babičku.

Po večeři se přešlo k netradičnímu stromečku.





Na cukroví už nikomu nezbylo místo v břiše.
















Přeju všem krásné vánoční období a hodně zdraví a štěstí v novém roce!


2 komentáře: