neděle 4. ledna 2015

Domácí pekárna

Po silvestrovské oslavě došel kromě sampíčka i chleba.
Nastal tak pravý čas na vyzkoušení pekárny. Ač jsem postupovala podle návodu, někde se stala chyba. Možná ještě nadbytek bublinek v hlavě.

Dnes jsem našla dostatek odvahy na další pokus.



 Strýček google radil dát do jednoho rohu sůl, do druhého cukr, do třetího kmín a do středu udělat důlek a nasypat lžičku sušeného droždí.
 Hnětení i kynutí vypadalo nadějně.

Využila jsem toho, že za nás pracují stroje a udělala lehkou inventuru Merina. Postihla mě kytičková mánie, ale o tom až příště.


Mohl být sice shora tmavší, ale oproti minulému dopadl podstatně lépe.



Příště dám víc soli, ale i tak chutná báječně.


5 komentářů:

  1. Teeda, to asi ani nechci, aby si na neco takoveho doma zvykali :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale pracuje to vážně samo. Mám několik plánů, co s kytičkama, tak jsem zvědavá, jestli něco dotáhnu do konce.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekárna je fakt dobrá věc, já jí využívám víc na škvarky a marmeládu:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. O marmeládě už jsem slyšela, o škvarcích ještě ne.

    OdpovědětVymazat