středa 24. července 2013

Výlet

Můj chlapeček má zítra narozeniny. 

Moc se mi po něm stýskalo a tak jsem se nastrojila a vydala do Prahy.

Domluvili jsme se, že navštívíme obchodní centrum (já ráda, Vašík nerad) a koupím mu nové boty. Další plán byl večeře v IKEA a při té příležitosti povídání o životě.

A jak to dopadlo:
Prošli jsme všechny prodejny bot (koukali jsme výhradně po pánských, abych nezdržovala něčím pro mě), ale neobjevili jsme žádné, které by se alespoň minimálně podobaly úžasným vyplétaným kostkovaným koženým botám značky EJECT.
A pak jsem se jen tak zašla podívat do DESIGUAL...
... na boty už nezbyl čas... 
... na IKEA taky ne...
... ale přátelské povídání o životě jsme si ujít nenechali.
Cestou na autobus jsem zjistila, že mám jednu nohu nějakou kratší a vrglavou...
... a tohle je ten důvod
Auto jsem měla zaparkované nedaleko zastávky autobusu a při posledním kroku se to stalo.
Domů jsem dojela a botičky skončily v popelnici.


3 komentáře:

  1. :)) nejvyšší čas udělat botkám pápá! a ponaučení? příště koukat po dámských věcech!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. pulečku, poslechni Ajku a zruš to opisování kodů - i kdyby se na tebe nejaký robot napíchl, tak to přežiješ spíš ty než on! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Provedeno, tedy doufám. Kdyby to tak nebylo, tak mi dej vědět, prosím.

    OdpovědětVymazat