neděle 13. srpna 2017

Dovolená

Dva týdny - zaměstnavatel nařídil 2 týdny v kuse.

Protože v průběhu roku nestíhám, naplánovala jsem uklízení, vyklízení, malování, ...
Začali jsme vyklízením dvora, následoval sklep. 
Každý den stejný: snídaně a makat. Jen jsem si odběhla připravit rychlý oběd, káva a pokračování. Večer pozalívat zahradu, odpavučinovat se a konečně jsem se mohla věnovat drátkování. K drátkování lahvinka, spánek a další den nanovo.

Ani nevím, kde jsme brali síly a elán. Pája se stal mužem několika profesí - kominíkem, zedníkem, malířem, obkladačem i elektrikářem. Já zůstala uklízečkou. 

I když všichni nadávali na parna, my byli ve sklepě spokojení a omítka, penetrace i malba nám krásně prosychali. 
Všechno, co bylo v plánu udělat ve sklepě a kolem domu jsme stihli a pokračovali jsme špajzkou. 
Nejprve všechno ven, vystříkat proti plísni, vyschnout, vymalovat, všechno umýt, vyházet zbytečné a poskládat.
Byla středa večer a už jsem neměla sílu ani na to drátkování.
Čtvrtek byl vyhrazen na doladění nedostatků a na pátek naplánován celodenní výlet do Prahy s večerní návštěvou Shakespearovských slavností.

V pátek ráno pršelo - strašně a pořád.  
Poobědvali jsme v oblíbeném Kredenci a šli jsme se usušit k Vašíkovi domů.

Když konečně dopršelo, pokračovali jsme podle knihy 

projížďkou lanovkou hotelu NH Praha.
Pak už jsme pokračovali směrem k hradu.
Romeo a Julie

Sobotu jsem vyhlásila dnem nicnedělání a v neděli už nastala předpracovní nervozita.

Asi bychom teď potřebovali lázně.

2 komentáře:

  1. No teda! Vy jste činorodí - takhle makat tak dlouho!!! Klobouk dolů👏👏
    Tak si v práci hezky odpočiň! 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem ještě myla okna nahoře a tam zůstal ten telefon a ještě k tomu vypnutej zvuk ještě od pátečního divadla. Já jsem telefonista.

    OdpovědětVymazat