neděle 14. května 2017

Zahradničení

Dnešní střídavě slunečné a deštivé počasí jsem prozahradničila. A začala jsem hned po mém oblíbeném pořadu Polopatě.
Nejprve jsem vysvobodila muškáty ze sklepa. Lehce jsem je zrepasovala a pak už jsem vysadila dosny nebo-li canny, jak bývá skoro v každé křížovce.
A po obědě pokračování. Vysázet kedlubny zelené i červené, červenou řepu, salát dubáček a růžičkovou kapustičku přepikýrovat. Ředkvičky už konzumujeme, mrkvička i špenát  krásně roste.

Babička naznala, že konvalinky jsou tak akorát, abychom jimi mohly začít obdarovávat.
Jo, a Pájík připevnil na okap dáreček, co jsme si pořídili před týdnem v Německu.


1 komentář:

  1. Ty seš pilná zahradnice ! To já vůbec ;(
    Já spíš ta dosna/kanna :))
    Konvalinky cítím až sem!
    ... závidím ty tulipány kole stromku <3
    Hmm, na okap se asi budu muset přijet podívat osobně :))

    OdpovědětVymazat