pondělí 30. března 2015

Výzdoba

Stejně jako jsem se těšila na maškarní, těšila jsem se i na velikonoční výzdobu, kterou jsem odkládala "až po bále." A tak jsem hned v sobotu ráno jela nakoupit macešky a konečně vyměnila truhlíčky z vánočních na velikonoční. 
Nabarvila jsem vyfouknutá vajíčka, 
nazdobila věnec na dveře 
a poprvé v životě upekla buchty.
Pájíka jsem z kocovinky vyléčila silným hovězím vývarem
a k odpolední kávě upekla koláčky. 
Těším se, že dřív než začne jarní zahradničení, stihnu si ještě trochu zaháčkovat.




3 komentáře:

  1. Super metalicka vejce!!! ;) taky jsem koupila nejakou novou barvu ...
    Co buchty? Povedly se? Já zatim jen s tetou oetker ;) - chtěla bych taky zkusit "od píky" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sama jsem byla překvapená, že jsem to dokázala. Na těsto jsem použila stejný recept jako na koláč s nutelou a vymíchala a vykynula ho pekárna chleba.

    OdpovědětVymazat
  3. Týýý jó .... poprvé a hned na jedničku.-)) A ještě koláčky .... pilná jsi kuchařinka:-) Na velikonoce jsi taky připravená .... normálně mám depku, nemám nic:-)))

    OdpovědětVymazat