neděle 12. října 2014

Narozeniny

Přála jsem si klid, nepořádat žádné oslavy, nedělat chlebíčky, nepřijímat návštěvy a užívat si podle svého a pro sebe. Asi jsem sobec. Ale vyšlo to.
Vyrazili jsme na výlet.


Krásný teplý večer, plno lidí, dobrot, pití.....    
Při procházce po náplavce jsem si připadala jako na dovolené. 

Závěr večera v Café NONA na Národní. Seděli jsme na dřevěné sedací soupravě, pili víno a bylo nám dobře.


Sobotu jsme zahájili kávičkou v Mc Café. Chutnala ještě líp než vypadala.

Návštěvu oblíbeného butiku bych si neodpustila. 

V pasáži Lucerna jsem objevila cukrárnu, kde dělají nádherné dorty.











Vodičkova ulice - už mám odsud několik zajímavých kousků.
Následovala geocachingová procházka po památkách. 







V tomto domě žil Jiří Trnka.
Nádherná kavárna.











Káva i štrůdl ze Slevomatu - výborné.
 Harmonie.



Třicet čtyři tučňáci.
Nádraží a domů. 
Užili jsme si moc krásný den.




1 komentář: