středa 8. října 2014

Jak se u náš žije

Dlouho jsem tady nebyla. 
Trošku nestíhám, málo jsem fotila a asi se mi nepodařilo nic, co bych měla potřebu zviditelnit. 
Tak jen tak letmo.

Vařím - knedlíky už nekupuju


To bude svíčková, panečku!
Manželka od daňka - dostala jsem od mé zlaté kolegyňky.


Nemám čas nebo jsem jenom líná?
Houby mi přinesla moje další zlatá kolegyňka.


A my si je pořádně užívali.



Kromě řízku byla i omáčka a houbové flíčky (samozřejmě domácí)


Svatomartinská husa byla už na Václava. 
Zabírala moc místa v mrazáku.


Je jablečná sezóna - mošt, štrúdl, jablečný koláč...



Nudluju - rozmazlila jsem si rodinku - už nikdo nejí jiné než domácí

 

A samozřejmě zahradničím





Jo, a sousedovic vnouček si pořídil nové auto












3 komentáře:

  1. No pááááni ..... se s tou dnešní čočkou a včerejšíma těstovinama můžu jít zahrabat .... jsi prostě hospodyňka na jedničku:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé ... takových dobrot hned na začátku , a já tu sedím jen o kafíčku . Knedlíky taká už pár let nekupuji a letos poprvé ochutnáme naši husu , tak se moc těším .kRÁSNÝ DEN , Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. LOL - jsem se v duchu vrátla o 23let zpátky
    seš normálně pilná včelička ;)

    OdpovědětVymazat