neděle 13. dubna 2014

Příprava na velikonoce

Po minulém víkendu věnovaném zahradničení jsem se těšila, že tento si budu dělat ruční práce, velikonoční úklid a výzdobu.
Na náměstí kromě velikonočních trhů byly i farmářské trhy - to si přece nenechám ujít. A kousek od nás další velikonoční trhy.

 Umělé tulipány vypadají jako živé.
 




 
Ochutnala jsem hlemýždě po bretaňsku.

Pája si dal klobásku a pivo, které jsme mu s babičkou upíjely.


 Pájík fotil sám sebe v mých nových brýlích.

 Zahrál Meteláček a pak už jsme metli domů vařit oběd.
 Měla jsem potřebu někoho podpořit a vybrala jsem si dědečka, který tam chudák stál se šesti košíčky a několika pomlázkami.


A tenhle košíček ležel u popelnic na bio odpad.
A taky tam byl tenhle vozíček pro vnoučátka i 
s kostičkama. 

Rychle jsem uvařila brkaši a filátko a s babi jsme se daly do výroby kytek z krepáku.

 V neděli po obědě jsme s babičkou barvily vajíčka, vlastně jen skořápky. Využijeme samozřejmě ošatku od dědečka.

Konečně jsem vyrobila i věnec na dveře.  
 Pájíkovi se zdál moc chudý, tak jsem ho doplnila.

 Vajíčka jsou nádherná.


6 komentářů:

  1. Musel to být prima den a velikonoční zdobení Vám doma jde skvěle od ruky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, vážně to bylo moc příjemné. Děkuju za zprávičku.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám že u vás už můžou velikonoce začít:-) A focení v brýlích supr nápad:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. týýý jo! paráda, co všechno stíháte, brýle jsou úžasný ;) s věnečkem měl P pravdu, košíčky, nález, vajíčka, tulipány ... - taky dobrý! jen netuším, které, že vnouče si bude hrát :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky ne, ale věřím, že se nějakého dočkám.

    OdpovědětVymazat