úterý 22. dubna 2014

... a je po svátcích

Jo, jo, dlouho jsem se neozvala, ale to vůbec neznamená, že jsem lenila. Naopak. 
Tulipány rostou bez mého přičinění, ale jsem na ně hrdá.





  



Macešky mi také dělají radost.







                   Zkoušela jsem si šatičky a sukni, ale zůstalo jen u zkoušení.


Háčkovala jsem vajíčka podle Lenky.


Také jsem se opičila po Vendulce Maderské. 
 S babičkou jsme vyráběly nudle.
A taky věneček z kočiček.
Ani Pájík nezahálel.
Vytvořil takhle nádherný kryt na plynovou přípojku.








4 komentáře:

  1. Pááni Hani, vy jste akční celá rodina.-) A šikovní!
    Jó a šaty sluší:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. to je krásný tvoření! vajíčka, domečky, věnec, nudle a ta HUPka nemá chybu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybys tenkrát nepřijela k nám, tak bych dodnes nevytvořila nic. Vlastně by mě to ani nenapadlo.

    OdpovědětVymazat