pondělí 10. března 2014

Zahradničení

Víkendový elán mi nepřešel ani dnes a tak jsem uvítala, že jsem mohla z práce pelášit na zahrádku už ve tři hodiny. Tepláčky, rukavice, motyčku, gumínky a do záhonu...
Rajčata, salát, astry, vitálky, cukety,...
takhle pěkně to vysela babička
 do mého narozeninového dárečku od Pájíka - pařeniště,

ředkvičky jsou v záhoně,
macešky za oknem
i v truhlíku.
A pak už přišel Pájík z práce
a učil mě sekat dříví (je to dřina a k tomu pěkně nebezpečná). 
A abych nezapomněla: Vašík v sobotu přijel s kytičkou pro mě i pro babičku. 













4 komentáře:

  1. No vždyť to říkám.... pilní zahradníci i pilní dřevorubci:-)))
    Já už mám taky vyseto - melouny, okurky, papričky, lilek.... ještě čekají cukety, došly kelímky:-d:-D

    OdpovědětVymazat
  2. s tou sekyrou vypadáš dooost nebezpečně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sekyrka vypadá nebezpečně. Vůbec nechápu, že Ti sekáči nemají rozseknuté nohy. Já jsem si jí skoro trefila.

    OdpovědětVymazat