neděle 9. března 2014

Pracovní sobota

Asi na mě přišlo jaro. 
Hned po práci jsem naložila babičku a vyrazily jsme na výběr jarních kytiček. Věděly jsme, že s prázdnou domů nepojedeme, protože jsme je "nutně" potřebovaly.

 
V sobotu ráno jsem zkontrolovala sněženky a krokusy


a pak už jsme se daly do zahradničení.
Nejprve jsme osázely primulkami ten úžasný skleníček z IKEA a pak přišly na řadu macešky. Byla to radost.



Kuře se peklo skoro samo, brambory taky, polévku jsem měla už připravenou a tak jsme stihli oběd i odpolední opékání buřtů se všemi našimi dětmi.
A Mourinka si zahrádku taky moc užívala.





5 komentářů:

  1. Jů, nejen pilní dřevorubci, ale i pilní zahradníci:-)))
    A jedno kuře pro celou rodinu?? Můj nedostižný sen:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) nám už pomalu aky nestačí...

      Vymazat
    2. Proto jsme ty další čtyři děti pozvali na buřtování s poznámkou buřty si přineste.

      Vymazat
  2. kytičky - paráda - já ještě ne , nevěřím :))
    a zase nevím, jestli normální nebo převislé .... :))
    už i solární světýlka jsi vytáhla! mně umřela - musím někde (výhodně) koupit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tu stejnou, co jsem dala Tobě a včera jsem zjistila, že umřela taky. Ještě zkusím nabít nebo vyměnit baterii a jestli to nepomůže, tak .... pořídíme jinou.

    OdpovědětVymazat