pondělí 19. srpna 2013

... a zase ryby


I naše babička si oblíbila dědovo rybaření. A hlavně ryby všech druhů. Navíc je sama vykuchá a vyčistí. 

A pak už nastupuji já. Zpravidla cejny, ale někdy i líny nebo kapra nasolím a nechám v lednici 3 dny uležet. Pak je opláchnu, už jdou i vykostit, vložím do mísy a potopím do octa nebo láku. Nechám další 3 - 4 dny uležet.


Jestliže potopím do neředěného octa, opláchnu, jestliže potopím do láku, už neoplachuji, nakrájím na kostičky, přidám cibuli, napěchuji do sklenice a zaliju kvalitním olejem. Používám olivový, ale asi je lepší méně výrazný.
Z tohoto můžeme vyrábět při přidání třeba majonézy, zeleniny různé saláty nebo konzumujeme v této podobě.

7 komentářů:

  1. nevycházím z údivu ... ;)

    tohle je "normální zrání"?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ta jiná etapa života. Před nemocí bych guljála po bulváre...

      Vymazat
  2. Škoda že u nás žádný rybář není, vypadá to skvěle:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko, přidala jsem oblíbené čtenáře, ale nevím, jestli je to tak správně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky dala pokus, ale nejak to jde mimo mně :))) bolšaja technika ...

      Vymazat
    2. Možná jsme to dokázaly, Ajka to mám až úplně dole a vypadá to podobně. Ach jo, bojím se, že to už s náma lepší nebude. Navíc mi těší, že na tom nejsem tak špatně sama.

      Vymazat
  4. Holky jste dobrý! A buďte v pohodě, taky nejsem technický talent:-)))

    OdpovědětVymazat