pondělí 20. dubna 2015

Freeform crochet

Ten pinterest!

Jak tam jsou úžasné věci!

Nejprv jsem se rozhodla, že budu vyrábět háčkované šperky. To byl hlavní důvod, proč jsem pohnula s kabátem, protože výroba šperků měla být odměna za dokončení. Koupila jsem si bavlněnou přízi – černou – pro začátek. Asi to nebyla nejšťastnější volba – špatně vidím. Pak jsem zas zjistila, že neumím udělat oblouček... a došel elán.

Jenže jsem na pinterestu našla olgemini a freeform crochet. Jaký je mezi tím rozdíl, nevím. Ale je to nádherné! To se musím naučit! Zbytek večera jsem trávila hledáním návodů. 
A teď už trénuju.




Už od rána se těším na večerní háčkování.

2 komentáře:

  1. Týý brďo ..... šneček:-))

    OdpovědětVymazat
  2. jj černá je velmi špatně vidět :) ani s brýlema v umělým světle mi to nejde, přes den je to lepší ;)

    To jsem zvědavá, na co jsou šneci dobrý... makej, ať nemusí googlit :))

    OdpovědětVymazat