pátek 15. srpna 2014

Vzpomínková Praha


Dovolenou trávenou prací okolo domu a na zahradě, vařením, pečením, zavařováním...,  jsme si zas zpestřili výletem do Prahy. Tentokrát autobusem. 
Ranní kávička chutnala stejně dobře jako vypadala.
A pak už jsme spěchali na Žižkovskou rozhlednu.
  Tyhle miminka jsem vždycky obdivovala, i když mi vadí, jak mají ošklivé čumáčky. 
Tohle byl předkrm, vypadal zdravě a chutnal skvěle.
 
A k tomu výhled na Prahu.
Nádhera.
 Kachní stehno s propečenou krustičkou a pečeným bramborem, zázvorová limonáda.  



 A pak o patro výš na vyhlídku.



   Ani jsem nevěděla, že pod rozhlednou je židovský hřbitov. 
 Chlapci vyfasovali jarmulky a mohli jsme na prohlídku. 
 A já si nenechala ujít trochu vzpomínek.
Teď je to hostel, ale kdysi tady bývala menza.
 Jestli si dobře pamatuju, tak celou dobu, co jsme sem chodily na jídla, tady stálo lešení. Nebo se mýlím?
 A takhle dopadla naše oblíbená restaurace.
 Tady jsme bydlely a strávily asi nejkrásnější období celého studia. 
 Bez komentáře. 
 Cesta ke škole.
Příšerný kopec.
 Potkali jsme prodejnu s jeleními šperky. 
Jsou krásné.
Ach ta moje lakota. 
 Tohle je zadní strana Domu odborů.
 A už směřujeme Žižkovem do centra.


 Dlouhá ulice - ještě jsem tu paní nikdy neviděla, ale je krásná. Říkal Vašík, že autorem je také David Černý.
 Karlův most.

 Kampa.

Pivečko a trocha odpočinku v Mlýnské kavárně.  
A je po výletě. Zličín, autobus a zas domů.
Ach jo.



2 komentáře:

  1. Jó, Praha je Praha .... a na tu rozhlednu by mě nikdo nedostal:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím s Ajkou - na rozhlednu ani za nic.
    lešení si nepamatuju :)) hospodu ano - btw minulý týden jsme tam byli ;) - aby ne! :))
    krásný výlet jste podnikli - už se těším na neděli! ;)

    OdpovědětVymazat