středa 4. června 2014

Jeden den v Praze

Strašně, ale strašně jsem se těšila. 
Ráno vláčkem do Prahy. Letmo jsem se pozdravila se synkem a běžela na pracovní jednání. 
A pak už jsem měla sraz s Pavlínkou - obě jsme přišly později než jsme plánovaly - překvapily nás chybějící koleje ve Vodičkové i Jindřišské ulici. Tak jsme o něco víc ťapkaly, ale všechny obchůdky, které jsme chtěly vidět jsme stihly a k tomu ještě procházku po Karlově mostě. Tyhle kočičáky jsem si prostě "musela" koupit.
Vzpomínaly jsme na školní léta a jako vzpomínku jsme si pořídily i záušnice.
Pak Pavlínku vystřídal Vašík a zbytek odpoledne jsme strávili spolu - nejprve v Pizzerii a pak v kavárně Městské knihovny, kde jsme nad kávou vedli intelektuálské řeči. Venda mě vyprovodil na nádraží a já seděla ve vláčku a s přihlouplým úsměvem jsem koukala z okna a přemýšlela, jak hezký den jsem prožila. Pavlínce i Vendovi děkuju.

1 komentář: