sobota 17. května 2014

Jaro na zahrádce

Zmrzlíci nedorazili a tak jsme s babičkou vyrazily do záhonků. Nejprve rajčata, která mi přinesla kolegyňka.
Ještě musím v trhu koupit nějaká žlutá.
Ještě jsem zasadila jedinou cuketu, kterou nám ti mizerní plžáci nesežrali ve skleníku. Babička zasadila 10 růžičkových kapustiček, které jim zřejmě nechutnají a tím jsme skončili. Neměla jsem zryto a rýči umřela násada. Vzala jsem foťák a alespoň zachytila, co jak roste a kvete.
Pájík i Broník už se těší na koprovku. Tak snad ho bude dost. 
 Salát dubáček jsem vysadila už před dvěma týdny a dostatečně obsypala.
 Jahody snad letos nějaké budou.
 Vorlíčky jsou úžasné, nenáročné a krásně kvetou.

 Šeřík mám v plánu po odkvětu silně zredukovat. Pořád se, potvora rozrůstá.
Luxusní tulipány z Holandska odkvetly a začaly kvést původní - bohužel jen v těchto dvou barvách. 
 Až vymyslím místo, zasadím tyhle 3 dýně Hokaido.
 Levandule je krásná. Loni nádherně kvetla, tak snad bude kvést i letos.


Tenhle vlčí mák už mám delší dobu v plánu vytrhat, ale byl rychlejší než já a vykvetl. Tak až odkvete.
 Muškáty jsem zasadila, ale od té doby tak foukal vítr, že mi je polámal.

Konvalinky jako každý rok babička nosí na hřbitov a dává na hroby blízkých i vzdálených známých. Jsou nádherné.

1 komentář:

  1. Tak ať se úroda vydaří! Konvalinky taky pěstujete? Já je miluju, ale kupuju :)

    OdpovědětVymazat